בושה: עיריית ראשון לציון אישרה פתיחת מרכולים בשבת

איתי גדסי 2 Comment on בושה: עיריית ראשון לציון אישרה פתיחת מרכולים בשבת

חוק המרכולים והסערה העירונית: בראשון לציון הודיעו על חוק עזר עירוני שיאפשר פתיחת מרכולים בשבת | ח"כ אייכלר הציע: החוק יחול רטרואקטיבית

ראשון לציון | אילוסטרציה צילום: ויקיפדיה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעיריית ראשון לציון הוציאו הודעה המתפארת בהעברת חוק עזר עירוני המתיר פתיחת מרכולים בשבת תחת הכותרת "עיריית ראשון לציון שומרת על הסטטוס קוו" מספרים בעירייה על החוק שיאפשר פתיחת מרכולים בצורה מוסדרת בשבת.

"אנחנו גאים להיות העירייה הראשונה בארץ שאישרה את תיקון חוק העזר העירוני המאפשר פתיחת מרכולים וקיוסקים בשבת" נכתב בהודעה "מה זה אומר עבורכם התושבים? למעשה, הכל נשאר כפי שהיה. בפועל אנו מעגנים בחוק את פתיחת המרכולים והקיוסקים בשבת באזורי תעשייה וברחובות ראשיים: ז'בוטינסקי, הרצל, רוטשילד וירושלים. נמשיך לקדם את העשייה בנושא תוך התחשבות ברגשות התושבים ובהמשך יתקיים דיון שיעסוק בשעות הפעילות ברחובות הראשיים".

חקיקת הבזק העירונית אותה ניסו להעביר מספר ראשי ערים ברשויותיהם, היא חקיקה שאין בה ממש מאחר וחוק עזר עירוני דרוש את אישור שר הפנים אריה דרעי וכניסתו לתוקף נעשית לאחר שהות של 60 יום. אתמול, הציע ח"כ ישראל אייכלר, להוסיף בחוק המרכולים סעיף כי הוא חל רטרואקטיבית מההצבעה בקריאה ראשונה על החוק. אם הצעתו תתקבל והחוק יעבור עם הסעיף המדובר, חוקי העזר העירוני בעניין יבוטלו סופית.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד לעירייה על הצעד האמיץ!